Körbilder på era shettisar

Sv: Körbilder på era shettisar

Jag har en hel del bilder, men jag förstår inte hur man laddar upp dom?

Senast ändrad av en moderator:

moakor.jpg

moakor2.jpg

Moatom.jpg

moatom3-1.jpg

Du måste ha dina bilder uppladdade någonstans på nätet först. Jag använder t.ex. photobucket.com
Sen länkar du dem därifrån. Använd infoga bildknappen i raden ovanför ditt inlägg då du skriver det. ( oj vilken bra informativ mening - hoppas du förstod :cool: )

Hoppas det går bra, jag vill gärna se dina bilder, jag med!

Chagini

Senast ändrad av en moderator:

Chagini

DigitalkameraBilder029.jpg

IMG_1638.jpg

Äntligen fick jag till det, men det är ändå bara länkar :'(

De för par är utländska. Jag har ingen superkoll det är min bror som kör. Och enbetsselen är från Börjes. Har hållit jättebra!

Här är vår förra shettis hingst med mamsen som kusk
7404500.jpg0

5788589.jpg0

Och våran förra shettis korsning
3888300.jpg0

Här tolkade jag efter honom, kusinen fick springa med honom, hehe...:devil:
3888817.jpg0

Just det, glömde säga att ni andra har ju verkligen sjukt söta små pållar! :)

ååh fina ponnyer.. speciellt korsningen :P. varför förra?? jag menar varför har ni sålt dom?

ååh fina ponnyer.. speciellt korsningen :P. varför förra?? jag menar varför har ni sålt dom?

Korsningen fick vi sälja för att han lämpade sig mer till hoppning. Vi fick inte veta hela sanningen när vi köpte honom nämligen. Han fungerade att köra, men vissa dagar flippade han ur :crazy: Men nu bor han hos en familj som han trivs super hos och får göra det han trivs bäst med. Fast matte saknar...:(

Den andra sålde vi för att vi ska byta upp oss till en B-ponny. Han var super som körhäst, helt underbar!

Haallååå:rofl: visst är det fler som har kör bilder på sina shettisar. kom igen nu :p

Du har en likadan rockard som jag har!:D
Måste få fråga, hur stor (liten) ponny är det på bilden? Min, den som ska köras i första hand, är 85 hög och jag upplever skacklarna lite korta på shetlandsstorleken. Men när jag ser er ser det ju bra ut... hm...
Vilken storlek är det på din rockard? Har du förlängt skacklarna något, eller är de i orginallängd? ( ursäkta alla frågor, men jag kunde inte hålla mig )

Kan ju tillägga att din ponny är lik min också, han är också nätt i typen och med samma färg. Kul. ;)

en ombyggd enkel bröstsele va. jag tror flera härinne skulle vilja se mera bilder på den i närbild :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
490
Senast: yamyam
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 848
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18