Köpt Katt! =D

Red_Chili

Trådstartare
Idag åkte jag och morsan till Solgläntans Katthem. När vi åkte hemåt hade vi med oss en söt liten tjej som heter Socker:love:. Hon är en 4årig korsning mellan Norskskogskatt och nåt mer. :banana:
Hon är jättekelig och har fått en katt"möbel" som hon fullständigt älskar. ;) :D

Sv: Köpt Katt! =D

Jo, konstigt nog så fick vi ta med henne samma dag... Förstår inte riktigt varför dom gör så, vi skulle ju kunnat vara vilka typer som helst...
Idag var jag ute på promenad i koppel med henne för första gången sen hon kom hit. Oj vad glad hon vart =D Först tyckte hon det var jätteläskigt, men sen sprang hon runt i några minuter tills att hon kom fram till att hon var väldigt sugen på att gå in i det varma hemmet igen :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 584
Senast: Juli0a
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 593
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Den 8/7 fick jag låta min underbara katt tjej somna in. Hon fick njursvikt. Hon blev 12 år. Jag åkte in med henne på morgonen men få...
Svar
0
· Visningar
926
Senast: Pernilla34
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025