Sv: Köpt för svår häst till dottern?
Fast nu tar du det ur sitt sammanhang Det där var som svar på hur hästar allmänt beter sig när de släpps ihop.
Jag fattade inte det sista, gissar att jag är för dum för att fatta (), men hemma hade vi isolerad flock i ett par år. Första ihopsläppen var lite bråkiga, men de flesta (iaf våra 10) vänjer sig vid att kompisar kommer och går om man bara utsätter dem för det.
Ang. den ensamma hästen så var det ett annat inlägg. Jag trodde det var det inlägget som du (också) reagerade på.
du skrev detta:
Om du menade ngt helt annat, med en helt isolerad islandshäst som aldrig ngnsin gått i flock, så framgick det inte på ngt sätt av ditt inlägg. Just islandshästar utöver det, brukar typ aldrig ngnsin, inte ha gått i flock. så du får ursäkta om du upplever att kommentaren du fått från mig inte var relevant i sammanhanget utifrån ditt inlägg. sorry också om jag missade att det inte handlade om hästägare som öht var ovilliga att låta sin häst gå med andra.
Fast nu tar du det ur sitt sammanhang Det där var som svar på hur hästar allmänt beter sig när de släpps ihop.
Jag fattade inte det sista, gissar att jag är för dum för att fatta (), men hemma hade vi isolerad flock i ett par år. Första ihopsläppen var lite bråkiga, men de flesta (iaf våra 10) vänjer sig vid att kompisar kommer och går om man bara utsätter dem för det.
Ang. den ensamma hästen så var det ett annat inlägg. Jag trodde det var det inlägget som du (också) reagerade på.