Köping 21-22 februari?

Möjligen. Har instruktörsutbildning den helgen, men jag kanske hinner smita iväg till Köping en sväng.

Haha jadu fråga mej inte :o Jag tror det är boxerklubben ( :confused:) som annordnar. Men det är alla möjliga raser som ska vara med.
Blir min och bebisens premiär :D

Leonbergerklbbuen var det visst :o Jag är inte så duktig på att hålla koll på sånt :smirk:

Jag har en liten phaléne tik. Vi blir dom enda som ska ställa....och en hane som är min bebis bror...jag kommer att skämma ut mej totalt :o

okej :)
det kommer att gå jättebra! du kanske kan få hjälp av ägaren till din huns bror (om nu personen i fråga har vart med förr :p )

Hahah nej det tror jag inte skulle gå något bättre :smirk: Hon har heller aldrig ställt ut. Hennes hund ser dessutom ut som en förväxt köttbulle...så chansen att min tös blir BIR och BIM är STOOOOR :) Inte för att det är värt något när det bara är dom här två trollen som ska ställas. Men ändå :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 898
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
746
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA