Köpa valp-/hundbok i present

Wysiwyg

Trådstartare
Min mamma ska skaffa sällskapshund om ett par år när hon går i pension. Födelsedagen närmar sig med stormsteg och jag tror hon skulle uppskatta att få en hundbok i födelsedagspresent.

Har ni här på hund några bra tips på bra och moderna valp-/hundböcker som passar för en vetgirig amatör?

De 10 viktigaste sakerna din hund bör lära sig av Susanne Lindberg har jag varit sugen på att köpa själv, stod om den i senaste (tror jag) Hundsport och har fått rätt bra betyg och det lilla jag har läst själv känns väldigt lätt att förstå.

Fått ett bra intryck av författaren de få gånger jag träffat henne

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 199
Senast: Snurrfian
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 952
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 802
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar