Köpa släp

Kapar tråden lite om det är ok. Ni som testat både enhästars och vanligt tvåhästars, upplever ni skillnad i stabilitet på vägen? Ffa ni som kanske har lite större och tyngre hästar.
Inte märkt skillnad. Mitt enhästars ligger fint på vägen. De gånger de känts ostabilt i stark vind har mer haft med bilen att göra (jag hade liten och lätt bil förut).

En smidig grej med enhästars är att de är smalare eller lika breda som bilen. Man behöver aldrig oroa sig på smala vägar😊

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 197
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Cavallo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 303
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
930
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka