Köpa släp

Kapar tråden lite om det är ok. Ni som testat både enhästars och vanligt tvåhästars, upplever ni skillnad i stabilitet på vägen? Ffa ni som kanske har lite större och tyngre hästar.
Inte märkt skillnad. Mitt enhästars ligger fint på vägen. De gånger de känts ostabilt i stark vind har mer haft med bilen att göra (jag hade liten och lätt bil förut).

En smidig grej med enhästars är att de är smalare eller lika breda som bilen. Man behöver aldrig oroa sig på smala vägar😊

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
709
Senast: Cavallo
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
1 082
Senast: Buzzter
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur