Köpa ps träns?

Inte värt pengarna alls,jag skulle hellre köpa antarés :love: Så mjukt och trevligt redan från början!

Ps har alltid känts plastigt med dåligt kvalité på hela träns. Lädret känns inte alls bra varken i nya eller gamla modeller. Men deras pannband och schabrak är jätte trevliga :)

Jag har ett Levade som jag köpte begagnat, med det lite nättare nackstycket utan spänne. Hade ett FC men det sålde jag då jag inte använder bett och levade har ju bara en rem så det är super :) på min häst sitter det väldigt bra runt öronen, han rör mer på öronen och det ser jag som positivt. Och eftersom jag inte har bett så blir det ju inte lika mycket tryck i nacken heller.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka