Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sist jag sprang i vänstervarv så hade jag camoflagebyxor på mig. Jag misstänker att det hade kunnat få folk runt denna ring att svimma. Eller i alla fall dra djupt efter andan.
Är man riktigt inne i hundkretsar så ska man ha overall i något syntetiskt matrial. Med en massa olika tryck tex kennelnamnet, sponsor osv. Helst ska man vara ett helt gäng som går omkring så. Ibland prasslar overallerna.
Detta gäller då folket med stora hundar.
Jag har tillbringat dan bland sprayflaskor, långhåriga hundar och medelålders tanter och män som möjligen attraherar dig. Förgäves alltså. Då ska man ha en liten käck dräkt i kontrasterande färg. Mot hunden alltså. Svart hund och svarta kjol/byxor är inte alls bra. Det finns mycket grått. Det funkar ju till de flesta färger.
Snitslar gör jag jämt av bajs
Männen som Esco möjligen träffat idag är min typ av män. Ofta påfallande lika Christian Siriano, men alla har inte den charmen, förstås.
Det finns mängder av raser som inte kräver sådan motion, och då behöver man inte ens gå till burberrystorlek eller pappiljottträsket.