köpa kavaj på eurohorse?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 806
A

anna210

Tror ni man kan hitta en kavaj på Eurohorsemässan?
Tänkte vänta med att köpa ny kavaj tills efter mässan. Ska dit på söndagen...

Sv: köpa kavaj på eurohorse?

Brukar de har bra priser på mässan? Ibland har de ju "mässpriser" på en del produkter...
Vill nog ha pikeur eller eurostar :d

Klart du kan! Finns massa snyggt där nere!
Du anar inte hur avundsjuk jag är, vill också åka ner till eurohorse!
men jag ska ut på andra äventyr just den helgen, attans otur!

förra året jag var där letade jag oxå kavaj.
hittade många fina märkeskavajer till bra priser.
var ute efter en marinblå med röd sammetskrage, hittade en men den kostade ca 2500kr och det var lite väl mkt för min plånbok.
det blev istället en marinblå med marinblå sammetskrage och guldpasspoal, som det var 50% på så den kostade bara 500kr. :love:
jättefin för det priset.

lycka till med kavajletandet

köpte en pikeur diana där igår, fanns mängder med kavajer alla möjliga märken färger och modeller.

dock var detta enda kavajen i det märket och den moddelen i rätt storlek jag hitta så det var bara att slå till :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: ameo
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 168
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka