Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många av de som köpts därifrån har varit hästar som varit oridna, nästan ohanterade.
ja för kvarka finns ju inte i Sverigejag köpte häst från ett handelsstall i Danmark och med på köpet fick jag kvarka. Det blev inget billigt köp i slutänden....den handlaren har fina hästar men jag vågar inte köpa därifrån någon mer gång.
Tänk på att det kommer att krävas kompetensbevis och en godkändtransport för att köra hästen i Danmark. De har böter på 25 000 om man inte har det.
jag tror inte danmark har samma regler för smittsamma sjukdomar som vi har m isolering och sanering mm. (
Det var färjan från Gbg som skulle kosta det. Med mitt inlägg ville jag bara visa att man inte ska ta första bästa prisuppgift man får. Går nästan alltid att hitta billigare. Nu fick vi betala 3000 kr inkl hotellrum istället, en kostnad vi delade på. Viss skillnad ....Lite nyfiken, vad skulle kostat 11.000kr? Låter helt sjukt mycket ju. När vi hämtade hem min holländska dam från Holland, hösten 2006, (Breda, nära belgiska gränsen) och vi räknade på att vi betalade ca 7500kr (högt räknat) för färja sve-dk, dk-tyskland och givetvis retur, bensin,mat och övernattning 1st natt. Då körde vi ca 115mil enkel väg tror jag.