Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men tror du inte att nå idioter kan göra det ändå eller? Hade Hitler nån andledning till att försöka utrota judarna?
Ja men tror du inte att nå idioter kan göra det ändå eller? Hade Hitler nån andledning till att försöka utrota judarna?
Jag kan säga dej det att jag har haft studsmatta i 3 år, vi har hoppat upp till fyra personer på den och Ingen har någonsin skadat sej, det måst eju vara lite vett hur man hoppar också, man hoppar inte fyra personer medans några gör volter osv.
Nej jag har inga barn. Men jag är ett barn.
Tror du han gjorde det för att det var roligt eller????
Ja, det hade han. Läs historia innan du kommer med såna idiotiska jämförelser.
Dina föräldrar kanske skulle ta och lära dig hur man hoppar studsmatta säkert och läsa säkerhetsföreskrifterna för dig och dessutom hålla dig och dina kompisar under uppsikt när ni hoppar studsmatta!?
Ja men EGENTLIGEN. Det var ju ingen som tvingade han eller? Han bestämde ju själv att han skulle utrota judarna. Det var ju ingen som sa åt honom att göra det.
Visst, han satt på sin lilla kammare och funderade och så - ping! - fick han en idé som ingen annan nånsin haft förut.
Och jag som ser massor av dessa skador i mitt arbete (ortopedläkare, dvs jag tar hand om skador på armar, ben och ryggrad), jag inbillar mig allting?
och vet du vad jag hatar när man ska diskutera med vuxna? Att dom ska försöka vissa sej överlägsna och liksom åh vad du än kommer med så är jag hundra gånger bättre än dej och vad du än säger så kan jag ett ord som inte du kan
Ahhh.. Jag är nästan säker på att du förstår vad jag menar. Så det tänker jag inte fortsätta diskutera med dej eftersom du inte ens försöker.
och vet du vad jag hatar när man ska diskutera med vuxna? Att dom ska försöka vissa sej överlägsna och liksom åh vad du än kommer med så är jag hundra gånger bättre än dej och vad du än säger så kan jag ett ord som inte du kan
Det skadar aldrig att säga det igen. Och kom inte med "man lär sej med åren" då kommer jag bara säga fuck off and die -.- . Min lärare håller också med mej på den punkten att vuxna ska vara så jävulskt överlägsna hela tidenoch vet du vad jag hatar när man ska diskutera med vuxna? Att dom ska försöka vissa sej överlägsna och liksom åh vad du än kommer med så är jag hundra gånger bättre än dej och vad du än säger så kan jag ett ord som inte du kan
Det skadar aldrig att säga det igen. Och kom inte med "man lär sej med åren" då kommer jag bara säga fuck off and die -.- . Min lärare håller också med mej på den punkten att vuxna ska vara så jävulskt överlägsna hela tiden
När vuxna ska sätta in ord som är helt jävla onödiga att kunna och dom säger bara för att få den dom pratar med att verka helt dum i huvudet. Get It? Och jag kan säga dej det att jag har läst bra mkt mer än säkert vissa vuxna har gjort.Men... man lär sig ju med åren. Jag har då gjort det iaf. Det är väl ganska rimligt att man plockar upp ett och annat längs vägen? Sedan finns det absolut många människor med fler år på nacken som är betydligt omognare och okunnigare än många yngre personer, det säger jag inte emot - så någon bergfast sanning är det ju inte. Fast livserfarenhet och tid att ha fått mer kunskap, hunnit smälta mer, se mer, läsa mer och göra mer ger ju ofta resultat.
Har jag sagt det? Det jag säger är att det är väl inte så konstigt eftersom studdsmattorna har invaderat Förut fanns det inte en enda studsmatta, men nu finns dom överallt.