Konvalecenshäst - hur pallar ni?!

Faktiskt skönt att läsa att andra upplever samma sak när deras pållar är dåliga. Jag mår fruktansvärt dåligt och blir väldigt påverkad.
Deppig nästan, och man blir helt utmattad av allt pysslande med sjuklingen, konstant dåligt samvete. Det är verkligen dränerande på alla sätt o vis och man undrar verkligen vad man håller på med..

Mitt gamla russ stod ju inne förra året, i början hade hon ont och var lugn och fin. Sen efter lite mindre än två veckor började hon klättra på väggarna så då togs stygnen och hos släpptes ut. Haltade som attan men idag är hon haltfri.

Men jag tror det är annorlunda när man som jag har hästarna hemma OCH inte har något emot att de bara går i hagen och kostar pengar. Och så var det ju en av sällskapsponnyerna som var inlåst. Värre om det hade varit någon av ungponnyerna.

Min drömponny stod inne länge pga fång, efter att hon togs bort så gick jag in i väggen. Det var med andra ord lite värre (annan livssituation då också).

Liknande trådar

Foder & Strö Såhär års överöses man av artiklar, reklam från fodertillverkare mm på temat att ta in hästarna från betet och "stalla in". För mig är...
2
Svar
34
· Visningar
4 291
Senast: Roheryn
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 066
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 157
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 021
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka