Kontantkort.

M

mannis

Jag har ett vodafone kontantkort som det försvinner pengar på. Är det någon mer som har det som märkt det???
 
Sv: Kontantkort.

De vet jag :smirk:
Men har man inte använt telefonen på hela dagen och kollar vad man har för saldo (har alltid koll på hur mycket jag har) och d dragit 30 spänn blir man lite konfunderad eller??
Då måste det vara något som är fel....
 
Sv: Kontantkort.

Då ringer man kundtjänst och kollar varför ;)

De vet förmodligen bra mycket mer om varför än vi.
 
Sv: Kontantkort.

Jag har varit i kontakt med de. Varför jag skrev här var bara för att höra om fler jag och några andra jag känner som har råkat ut för d.
M vH
 
Sv: Kontantkort.

Va mysko...
ring kundtjänst å fråga va det är frågan om?
Kanske har du betalat med mobilen, någon tjänst?
Laddat hem rign signal, eller logga?
 
Sv: Kontantkort.

Jo visst har jag laddat hem ringsignaler och de har dragit de pengarna+sms eller wap taxa. Men en stund senare hade de dragit 30 spänn till??? och 15 kr en annan gång.
Har nu skrivit ett brev till de med min underskrift som de ville ha.
Mina barn brukar hålla väldig koll på vad de har kvar på sina kontantkort och där försvinner några kr ibland. Min systers dotter säger likadant. JA ja nu får jag väl vänta och se om jag får något svar därifrån annars ska jag byta operatör :devil: .
 
Sv: Kontantkort.

Men va skumt...

Jag vet oxo, (har varit uppe på PLUS) att när man laddar hem ringsignaler/loggor får vissa ställen kan dom dra avgifter då och då...även fast man inte laddat ner något just då.
Värt att kolla upp vart pengarna tar vägen (om det går att spåra sådant) eller helt enkelt spärra telefonen så man itne kan ladda hem ringsignaler å dyl.
 

Liknande trådar

Hemmet Ja, vad gör man? Fått handdukar och liknande till kommande bebis men aldrig känt något stinka så mycket av sköljmedel som detta. Tvätten...
Svar
8
· Visningar
525
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·
Samhälle Igår upptäckte jag att SJ appen som jag alltid använt innan visar inte tåg bakåt i tiden så om ett tåg som är försenat inte har märkts...
2
Svar
22
· Visningar
1 262
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Mina jätteprästkragar har helt tagit över rabatten och kväver allt annat som vill leva där (självsådd sommarrudbeckia, röllika och...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp