saffran

Trådstartare
hej har läst massor men kommer inte fram till något vettigt!!

sluta med p-piller för 3 menser sedan, förra mensen va någon dag sen och väldig vattnig (hoppas ni fattar) brukar ha ganska trög mens i vanliga fall!
runt ägglossning denna månad (runt4 juli, ej testat men uträknad) fick jag ett hugg i äggstockarna på natten så jag vaknade. har tidigare slutat med p-piller men alldrig känt ägglossning, gör man alltid det eller är det något fel på mig?
:o
finns det tips på vad detta kan vara?:idea:
 
Sv: konstigt?

Det ar ratt vanligt att man kanner av agglossningen, och den kan kannas precis som du beskriver. Jag kande heller aldrig av min, forran jag borjade med IVF behandlingar, och sen dess har jag kant av agglossningen varje manad. Olika grejer paverkar olika kroppar, din har val paverkats av att du har slutat med p-piller. Eller nat ;)
 
Sv: konstigt?

tack det låter ju inte helt otroligt då med andra ord! så spännande att jag för första gången kanske känt min ägglossning!!;)

tack tack:bow::bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har PMDS som yttrar sig så att två dagar innan mens får jag otroligt kort stubin och snäser av allt och alla, för att sedan på...
2
Svar
24
· Visningar
2 265
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 951
Senast: gulan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 106
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sämsta filmen?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp