Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tänka mig att såna kan användas vid veterinärbesök på ilskna katter som man behöver undersöka kroppen på, då funkar handdukar inte lika bra.Känns som det är både billigare och enklare att vira in katten i ett badlakan om det behövs.
Fast även om du täcker för huvudet så har du minst 20 vassa klor att värja dig mot under undersökningen och ev en katt med panik för den inte ser något.Kan tänka mig att såna kan användas vid veterinärbesök på ilskna katter som man behöver undersöka kroppen på, då funkar handdukar inte lika bra.
Inte för att jag skulle använda en
OT men de ser sååå märkliga ut!!Färska chashewnötter? Får man plantan då? Visa bifogad fil 35134
True dat med klornaFast även om du täcker för huvudet så har du minst 20 vassa klor att värja dig mot under undersökningen och ev en katt med panik för den inte ser något.
You WISH!True dat med klorna
Jag tänkte dock på andra veterinärundersökningar (främst på vilda djur) där man täckt över ögonen så att djuret lugnar ned sig. Funkar det inte på katter också?
Yeah, I wishYou WISH!
True dat med klorna
Jag tänkte dock på andra veterinärundersökningar (främst på vilda djur) där man täckt över ögonen så att djuret lugnar ned sig. Funkar det inte på katter också?
Intressant! Tack för svarPå endel katter funkar luvorna jätte bra (de blir lugnade/chockade och är tillräckligt medgörliga för att vi ska kunna göra det vi behöver) på andra måste man komplettera med handduk också(!) för att ex kunna ta blodprov utan att bli biten/riven/katten försvinner iväg.
(Men flesta katter räcker det utan någonting eller med bara handduk som hållhjälp)
/jobbar i djursjukvården.
StackarsVisa bifogad fil 35108Kan någon förklara denna????
Ser ut som ansikten...Färska chashewnötter? Får man plantan då? Visa bifogad fil 35134
Öhm... alltså jag kan verkligen inte gissa mig fram till vad det kan vara? Jag trodde först att det var hål där och att huden stack fram där bara men att det är något som är hudfärgat som lagts på där är förstås ... rimligt.
Öhm... alltså jag kan verkligen inte gissa mig fram till vad det kan vara? Jag trodde först att det var hål där och att huden stack fram där bara men att det är något som är hudfärgat som lagts på där är förstås ... rimligt.
...
Mot skav mellan låren när man går?
Jag tänker på Batman när jag ser den mindre bilden