Konstiga saker på Wish

Detta är bukefalos fel.

Screenshot_20190822-125740_Facebook.webp
Screenshot_20190822-125740_Facebook.webp

”Please prepare a glass bottle yourself”.
Man köper alltså en nyckel? För att lägga i en flaska? Eller va?

Bifogade filer

• BEC591A5-8E06-4258-9FDF-C0FF24542224.webp
    BEC591A5-8E06-4258-9FDF-C0FF24542224.webp
    51 KB · Visningar: 270
”Please prepare a glass bottle yourself”.
Man köper alltså en nyckel? För att lägga i en flaska? Eller va?
Kan det vara för ett trolleritrick eller nått sånt?
Eller för att behålla kolsyran i flaskorna? Det påstås ju att typ en sked i en öppnas flaska med kolsyra ska göra så att kolsyran behålls, så kanske något åt det hållet?

Kanske för personer som bland annat sysslar med drag och paddar upp för att få rätt utseende på kroppen?

Eller för att behålla kolsyran i flaskorna? Det påstås ju att typ en sked i en öppnas flaska med kolsyra ska göra så att kolsyran behålls, så kanske något åt det hållet?
Hade inte nyckeln varit i botten av flaskan på en bild så kanske jag varit beredd att hålla med :confused:

Men vad är de andra bilderna då? Den konstiga masken och plasten på magen? Som kvinna kan ju knappast trosorna fungera vid urinprov. O_o
Är det inte mer utav en lösning till att kunna göra sina behov utan att ha en toalett i närheten? Det är ju en sån kateterpåse med ser det ut som

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama