Då vill jag ha en till varje finger inklusive tummenSka ringarna göra en smalare?Visa bifogad fil 35411
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vill jag ha en till varje finger inklusive tummenSka ringarna göra en smalare?Visa bifogad fil 35411
Kan det vara för ett trolleritrick eller nått sånt?”Please prepare a glass bottle yourself”.
Man köper alltså en nyckel? För att lägga i en flaska? Eller va?
Lösskinkor?
Lösskinkor?
Jag som har en rätt benig röv skulle tyckt det varit praktiskt ibland, speciellt när man flyger eller måste sitta länge på hårda ytor.Lösskinkor?
Kan det vara för ett trolleritrick eller nått sånt?
Jag är med dig på den här! Speciellt om man kan stoppa lårinläggen i skinkorna för extra mycket stoppningJag som har en rätt benig röv skulle tyckt det varit praktiskt ibland, speciellt när man flyger eller måste sitta länge på hårda ytor.
Du hann före mig.Redan varit uppe.
”Please prepare a glass bottle yourself”.
Man köper alltså en nyckel? För att lägga i en flaska? Eller va?
Eller för att behålla kolsyran i flaskorna? Det påstås ju att typ en sked i en öppnas flaska med kolsyra ska göra så att kolsyran behålls, så kanske något åt det hållet?Kan det vara för ett trolleritrick eller nått sånt?
Lösskinkor?
Hade inte nyckeln varit i botten av flaskan på en bild så kanske jag varit beredd att hålla medEller för att behålla kolsyran i flaskorna? Det påstås ju att typ en sked i en öppnas flaska med kolsyra ska göra så att kolsyran behålls, så kanske något åt det hållet?
Ah den missade jag. Men, lite googlande ger att det är ett trolleritrickHade inte nyckeln varit i botten av flaskan på en bild så kanske jag varit beredd att hålla med
Är det inte mer utav en lösning till att kunna göra sina behov utan att ha en toalett i närheten? Det är ju en sån kateterpåse med ser det ut somMen vad är de andra bilderna då? Den konstiga masken och plasten på magen? Som kvinna kan ju knappast trosorna fungera vid urinprov.