Eller hunden, inte alls så märkligtGå ut med katten i vagn?
Visa bifogad fil 35336
Har för mig att @MissFideli använde en när din katt hade opererats i höften?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hunden, inte alls så märkligtGå ut med katten i vagn?
Visa bifogad fil 35336
Aahh...Min gissning är att det är tights som ska få benen ihoptryckta och smalare, och så har de liksom visat med ett hål i byxbenet vad mycket som sticker ut om man inte trycker ihop benen? Och så jämförelse med det andra (mycket större) benet utan deras tights för att se exakt hur effektiva de är.
Vill minnas jag sett reklam om strumpbyxor som det inte går maskor på - alls. Du kan mao använda kniv och allt utan att de går sönder
How???Vill minnas jag sett reklam om strumpbyxor som det inte går maskor på - alls. Du kan mao använda kniv och allt utan att de går sönder
Eller hunden, inte alls så märkligt
Har för mig att @MissFideli använde en när din katt hade opererats i höften?
Ah, close enoughNja, jag har en till henne men har inte använt den. Så nästan rätt
Det var det ingen som berättade (eller så minns jag inte...) Var många år sedan jag såg annons om detta .How???
Fast även om du täcker för huvudet så har du minst 20 vassa klor att värja dig mot under undersökningen och ev en katt med panik för den inte ser något.
På en ilsken katt kan både handduk och munkorg behövas. En del blir lugnare när de inte ser också.Kan tänka mig att såna kan användas vid veterinärbesök på ilskna katter som man behöver undersöka kroppen på, då funkar handdukar inte lika bra.
Inte för att jag skulle använda en
Oj. In this house we dont have that kind of stuff.Värre än att ha capre diem på väggen Visa bifogad fil 35412
Är det inte såna man använder till bevattning i växthus etc?Ge dig själv dropp hemma Visa bifogad fil 35415
Vad ÄR det där?!
Jaadu, det är en bra fråga!?Vad ÄR det där?!
Jag skulle tippa på att det där är en sexleksak för typ bdsm
Misstänker också det. Ser ut som att det är tänkt att man ska ha syrgasmask under.Jag skulle tippa på att det där är en sexleksak för typ bdsm
Är då väldigt likt det man använder för att ge vatten lavemang!Ge dig själv dropp hemma Visa bifogad fil 35415