Konstiga saker på Wish

Min gissning är att det är tights som ska få benen ihoptryckta och smalare, och så har de liksom visat med ett hål i byxbenet vad mycket som sticker ut om man inte trycker ihop benen? Och så jämförelse med det andra (mycket större) benet utan deras tights för att se exakt hur effektiva de är.
Aahh...
Jag tycker att det lät mera praktiskt med något som hindrar skav mellan låren :angel::D

Alltså, vad är det här!?!? O_o:nailbiting:

41B79DAC-E075-441D-B750-665FF9CD2E70.webp

Fast även om du täcker för huvudet så har du minst 20 vassa klor att värja dig mot under undersökningen och ev en katt med panik för den inte ser något. ;)
Kan tänka mig att såna kan användas vid veterinärbesök på ilskna katter som man behöver undersöka kroppen på, då funkar handdukar inte lika bra.
Inte för att jag skulle använda en :cautious:
På en ilsken katt kan både handduk och munkorg behövas. En del blir lugnare när de inte ser också.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama