Konstiga saker på Wish

Det funkar inte även om man har appen. Den skickar en bara till startsidan
Men vad skumt? Jag kommer in på prylen. Det jobbiga är om typ insta laddar om flödet när jag backar ur och vill kolla vad någon annan pryl är, då är den forever lost typ.
Fast är du inloggad? Om inte kanske det är därför det inte funkar?

99EC9C03-32A0-485E-9965-C9B07D777544.webp

Noooo....

Likadant som den andra som jag la in är att det bara står ”Wish product” och inte vad det är som det står på de andra annonserna 🤔
A1BA21C4-A749-4C06-A434-7BEA2B02B95F.webp

Det har funnits sådan smycken med levande fiskar som dog efter ett tag, tror de är förbjudna här i landet.
Jo jag känner till det där. Eller, de med sköldpaddor. Känner mig inte direkt förvånad om de säljer såna med fiskar i. Usch. Aldrig handlat på det där wish och nu lär det definitivt inte hända, åtminstone inte om det faktiskt är en riktig firre :(

Den är inte riktig. Allt jag hittade med den bilden var halsband med foton innanför plast.

Däremot hittade jag massor av riktiga, dock döda, djur ingjutna i plast :crazy:
Skönt att höra.

De döda djuren skiter jag lite i. Vi får ju döda djur för att äta så även om jag kan anse att det är slöseri med livsmedel är jag inte alls lika brydd där. Sen kan jag nog inte se charmen med att äga dem.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama