Det funkar inte även om man har appen. Den skickar en bara till startsidanJag tror det är det de vill, att man ska ladda hem appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar inte även om man har appen. Den skickar en bara till startsidanJag tror det är det de vill, att man ska ladda hem appen
Men vad skumt? Jag kommer in på prylen. Det jobbiga är om typ insta laddar om flödet när jag backar ur och vill kolla vad någon annan pryl är, då är den forever lost typ.Det funkar inte även om man har appen. Den skickar en bara till startsidan
Jag vill se den där på en snubbe som är slak och, ehm... Not packing
Jag vill se den där på en snubbe som är slak och, ehm... Not packing
Utfyllnad som är viktig att hålla på plats ordentligt ocksåJa, det känns som en kalsong som kräver sin utfyllnad
Ser ut som en lace front peruk
Dubbelhäftande tejp för lösnaglar kanske?Likadant som den andra som jag la in är att det bara står ”Wish product” och inte vad det är som det står på de andra annonserna
Visa bifogad fil 36337
Ser ut som en lace front peruk
Det skulle det kanske kunna varaDubbelhäftande tejp för lösnaglar kanske?
En peruk där håret är knutet hårstrå för hårstrå i ett nät framtill på peruken för att ge ett mer naturligt utseende. Nätet utan hår som sticker ut framtill klipper man sedan av till rätt storlekVad är det?
Det har funnits sådan smycken med levande fiskar som dog efter ett tag, tror de är förbjudna här i landet.Hoppas inte detta är en riktig firre. Någon som vet?
Jo jag känner till det där. Eller, de med sköldpaddor. Känner mig inte direkt förvånad om de säljer såna med fiskar i. Usch. Aldrig handlat på det där wish och nu lär det definitivt inte hända, åtminstone inte om det faktiskt är en riktig firreDet har funnits sådan smycken med levande fiskar som dog efter ett tag, tror de är förbjudna här i landet.
Den är inte riktig. Allt jag hittade med den bilden var halsband med foton innanför plast.Hoppas inte detta är en riktig firre. Någon som vet?
Skönt att höra.Den är inte riktig. Allt jag hittade med den bilden var halsband med foton innanför plast.
Däremot hittade jag massor av riktiga, dock döda, djur ingjutna i plast