Konstiga saker på Wish

Jag gick in i den här tråden och nu är det såhär bukereklamen ser ut för mig :arghh:

Screenshot_20190930_213136.webp

Det är den du undrar över?
Inte S/M saken med ett lås? Eller vad man ska ha en tunga till? O_o:cautious::rofl:
Nä, det är ju saker jag ändå förstår vad det är för något - men jag kan verkligen inte begripa vad saken i hörnet är! :D (Tror inte jag vill eller behöver veta vad en ska ha en extra tunga till :o :D)

Jag fick upp denna och jag kan verkligen inte lista ut vad det är trots att jag har läst både beskrivningen och recensionerna :crazy:
83092A78-7474-4F08-A0FB-A1CF13075A98.webp

Jag fick upp denna och jag kan verkligen inte lista ut vad det är trots att jag har läst både beskrivningen och recensionerna :crazy:
Visa bifogad fil 37858
Var tvungen att googla... Jag trooor att det är till för att förvara olja och örter att röka? Tydligen noga att de inte släpper igenom lukt. Jag tippar på drogrelaterat, men kan ha fel.
https://www.aliexpress.com/item/329..._expid=29414c94-e0e5-443c-84f1-eb397e82c934-3
https://www.aliexpress.com/item/329...1.0&pvid=32fd6dbc-8ac3-4683-8b60-95ad8d05442f

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama