Det låter troligare än stick and poke-kit som jag trodde att det varTror att det kan va för typ henna tatueringar? Eller vad det heter
Coolt!Sånt där är ju skitfränt! Det är magnetiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter troligare än stick and poke-kit som jag trodde att det varTror att det kan va för typ henna tatueringar? Eller vad det heter
Coolt!Sånt där är ju skitfränt! Det är magnetiskt
Det är den du undrar över?Alltså jag får också upp den reklamen @Mumfie och undrar verkligen vad det översta i vänstra hörnet är för något!
Nä, det är ju saker jag ändå förstår vad det är för något - men jag kan verkligen inte begripa vad saken i hörnet är! (Tror inte jag vill eller behöver veta vad en ska ha en extra tunga till )Det är den du undrar över?
Inte S/M saken med ett lås? Eller vad man ska ha en tunga till?
Men alltså ollonen - de har hål - är det masker?
Alltså jag får också upp den reklamen @Mumfie och undrar verkligen vad det översta i vänstra hörnet är för något!
Alltså jag får också upp den reklamen @Mumfie och undrar verkligen vad det översta i vänstra hörnet är för något!
Men alltså ollonen - de har hål - är det masker?
Jättejätte konstig brödlimpa!Fattade inte riktigt men det verkade vara en typ fejkbrödlimpa som man kan klämma på??
Argh, my innocent eyes are burning!!Men alltså ollonen - de har hål - är det masker?
Var tvungen att googla... Jag trooor att det är till för att förvara olja och örter att röka? Tydligen noga att de inte släpper igenom lukt. Jag tippar på drogrelaterat, men kan ha fel.Jag fick upp denna och jag kan verkligen inte lista ut vad det är trots att jag har läst både beskrivningen och recensionerna
Visa bifogad fil 37858
Ja, det skulle det kunna vara. Min första tanke var något man rensade öronvax medVar tvungen att googla... Jag trooor att det är till för att förvara olja och örter att röka? Tydligen noga att de inte släpper igenom lukt. Jag tippar på drogrelaterat, men kan ha fel.
https://www.aliexpress.com/item/329..._expid=29414c94-e0e5-443c-84f1-eb397e82c934-3
https://www.aliexpress.com/item/329...1.0&pvid=32fd6dbc-8ac3-4683-8b60-95ad8d05442f
Det där är penisförlängare, hålen är där så att de inte fastnar på penisen med vakuum som bildas.Men alltså ollonen - de har hål - är det masker?
Så en går runt med en uppblåsbar kudde på sig själv? Verkar som om det kan bli jättesvettigt
Det är inte meningen att man ska ha den på sig, den är täckt i bottnen, men den ser ju verkligen ut som en uppblåsbar tröjaSå en går runt med en uppblåsbar kudde på sig själv? Verkar som om det kan bli jättesvettigt
Ahaaaa, då förstår jag! Men ändå jättemärkligt utseende på en kuddeDet är inte meningen att man ska ha den på sig, den är täckt i bottnen, men den ser ju verkligen ut som en uppblåsbar tröja