Verkligen! Det finns någon kudde som kallas the boyfriend eller nåt, men det där är den riktiga!Ahaaaa, då förstår jag! Men ändå jättemärkligt utseende på en kudde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Det finns någon kudde som kallas the boyfriend eller nåt, men det där är den riktiga!Ahaaaa, då förstår jag! Men ändå jättemärkligt utseende på en kudde
Undrar verkligen vem som komner på alla konstiga prylar och hur!
Speciellt nu när Wish inte ens är billigt längre. Kläder och skor är lika dyra som i Sverige men av mycket sämre kvalitéOch vem köper dem?
Skulle gissa på en matlåda/förvaringslåda för mat, med handtag tom, som syns.Att det är någon slags förvaring för exempelvis mat förstår jag. Men är det en toalett jag ser i kanten? Eller är det nån slags köksredskap som är ute som en toalett?
Visa bifogad fil 38229
Skulle gissa på en matlåda/förvaringslåda för mat, med handtag tom, som syns.
Jag tror att det är nån köksmaskin av nåt slag. Tyckte också det såg ut som en toalett först, men tittar man närmre stämmer inte mönstren i ”locket” och ”sitsen”, utan det ser ut som nån form av vit bunke i grunden.Aaaah, nu när du säger det. Men det ser ut som någon slags bärbar pyttetoalett
Riskokare?Att det är någon slags förvaring för exempelvis mat förstår jag. Men är det en toalett jag ser i kanten? Eller är det nån slags köksredskap som är ute som en toalett?
Visa bifogad fil 38229
Vad är det längst nere till höger?Inte så konstigt med leggings, men varför har hon även trosorna neddragna Visa bifogad fil 38555
Den där gjorde mig också lite nyfiken.
Självantändande leggingsVad är det längst nere till höger?
Handdukar med eld runtom?
De är så varma så det känns som man brinner?
Den där poppade upp för mig igår! Om jag fattade rätt är den till för dubbel penetration. Sen varför man ska ha kallingar med hål i begriper jag inte men det har väl säkert nåt syfte, kanske stabiliserar dildon eller nåt
Det är väl leggingsen ihopvikta? Och så ska det väl typ visa att det är varma leggings eller något?Vad är det längst nere till höger?
Handdukar med eld runtom?
De är så varma så det känns som man brinner?
Vadå dubbel, det är ju ett hål?Den där poppade upp för mig igår! Om jag fattade rätt är den till för dubbel penetration. Sen varför man ska ha kallingar med hål i begriper jag inte men det har väl säkert nåt syfte, kanske stabiliserar dildon eller nåt
Vadå dubbel, det är ju ett hål?
Ja alltså, tänk en strapon, fast istället för selen som håller fast den så stoppar man in ena änden. Exempel: https://www.amazon.com/Chiffoned-Strapless-Vibrators-Intimate-Products/dp/B07GVKFNXZVadå dubbel, det är ju ett hål?