Konstiga saker på Wish

Att det är någon slags förvaring för exempelvis mat förstår jag. Men är det en toalett jag ser i kanten? Eller är det nån slags köksredskap som är ute som en toalett?
Screenshot_20191019-064326.webp

Vadå dubbel, det är ju ett hål? :confused:
Ja alltså, tänk en strapon, fast istället för selen som håller fast den så stoppar man in ena änden. Exempel: https://www.amazon.com/Chiffoned-Strapless-Vibrators-Intimate-Products/dp/B07GVKFNXZ
Det stod i annonsen att den var för dubbel penetration. Jag kan ha fel men det är den bilden jag får iaf. Om det är rätt eller fel vet inte jag och om passformen blir speciellt bra vete fasen. Jag tar och printar annonsen om den dyker upp igen :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag blev en smula paff över det senaste inlägget i den lokala Facebook-gruppen. Då röt en man ifrån för att en kvinna på elcykel hade...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
8 029
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama