Konstiga saker på Wish

Att det är någon slags förvaring för exempelvis mat förstår jag. Men är det en toalett jag ser i kanten? Eller är det nån slags köksredskap som är ute som en toalett?
Screenshot_20191019-064326.webp

Vadå dubbel, det är ju ett hål? :confused:
Ja alltså, tänk en strapon, fast istället för selen som håller fast den så stoppar man in ena änden. Exempel: https://www.amazon.com/Chiffoned-Strapless-Vibrators-Intimate-Products/dp/B07GVKFNXZ
Det stod i annonsen att den var för dubbel penetration. Jag kan ha fel men det är den bilden jag får iaf. Om det är rätt eller fel vet inte jag och om passformen blir speciellt bra vete fasen. Jag tar och printar annonsen om den dyker upp igen :)

Liknande trådar

Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Jag får gång på gång på facebook upp reklam för en produkt som ska hjälpa hästar med "ömma fötter" aka fång. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Luff
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka