MåsteHA behovet blev genast olidligt högtDu ser hur mycket du kan förändras bara av att köpa en liten plastpryl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MåsteHA behovet blev genast olidligt högtDu ser hur mycket du kan förändras bara av att köpa en liten plastpryl...
Nästan så att jag skulle kunna köpa en sån till brorsan.MAGVÄSKAN bokstavligen!
Let's make the toalettstädning grejt again!
Bygg en mur mot toaletten!Let's make the toalettstädning grejt again!
Jag som tänkte att det var för att kunna göra saker samtidigt som nagellacket torkar
Hade en toalettborstediskussion med en vän för inte så länge sedan om att det var så viktigt att matcha badrummet.
Av vaddå? ToapappersrullarBygg en mur mot toaletten!
Har vännen ett badrum med amerikanskt tema så blir den pricken över i:et!Hade en toalettborstediskussion med en vän för inte så länge sedan om att det var så viktigt att matcha badrummet.
Funderar att köpa denna som present bara för att se minen
Visa bifogad fil 34949
Stackars unge.. Ser helt förstörd ut
Jag vet ju vad det är men förstår inte varför de ser ut som de gör.
Paljettkudde med Nicholas Cage. Rimligt ändå.
Det är dumt speciellt att om katten har någon dag riktigt behov av sina klor så kan den inte använda dem pga skydden. Dvs man kan råka utsätta dem för fara.
Kissflaskan?Man ska väll trä in dom där ringarna över ”kissflaskan” så kan man ha den på sig, redo och klar om man skulle bli nödig?
Känns som ett rimligt alternativ endå om jag ska längre än en mil och har druckit 3+ koppar kaffe!
Fast den när tråden fram är nog inte så bekväm att ha på sig!
Kissflaskan?
Se svar på sidan ettAlltså nu har jag gått igenom hela sju sidor tråd och frågan kvarstår. Vad har man grejen på första bilden till?
De där blå grejerna till öronen.
Hårfärgningsskydd