Jag som tänkte att det var för att kunna göra saker samtidigt som nagellacket torkarSista bilden, 9; gissar jag är för att ta bort material på naglarna, typ gellack etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som tänkte att det var för att kunna göra saker samtidigt som nagellacket torkarSista bilden, 9; gissar jag är för att ta bort material på naglarna, typ gellack etc.
För övrigt, nr 1 kan jag tänka mig skulle passa kvinnor. Både en falsk kuk och tillgång till ens egen fitta, beroende på var hålet sitter så kanske den sitter över klitorisVisa bifogad fil 34874
1. Vad är hålet till för?
2. Really?
3. Really?!?
4. Vad är det för nåt?
5. VAD ÄR DET FÖR PILLER?
6. Varför?
7. REALLY?
8. Va?!?
9. Va?
Perfekt att ösa sin frustration på
Perfekt att ösa sin frustration på
Inte helt ovanligt i USA, det är det där eller declawing.
För att hindra katten från att klösa en och/eller möbler. Tror att de togs fram pga folk ville dra bort klorna helt Bättre än det iallafall!
De inte bara drar klorna, de amputerar en del av tån, upp till första knogen har jag för migFör att hindra katten från att klösa en och/eller möbler. Tror att de togs fram pga folk ville dra bort klorna helt Bättre än det iallafall!
Edit: Andra på bollen
Ja precis, klorna är ju en del av tån katter kan ju dessutom dra in klorna så man kan tänka sig hur mycket som måste bort för det..!De inte bara drar klorna, de amputerar en del av tån, upp till första knogen har jag för mig
Inte helt ovanligt i USA, det är det där eller declawing.
För gud nåde att man skulle klippa klorna och se till att katten har något att klösa på istället så man slipper få möbler förstörda utan att missköta katten
För att hindra katten från att klösa en och/eller möbler. Tror att de togs fram pga folk ville dra bort klorna helt Bättre än det iallafall!
Edit: Andra på bollen
Fast klorna måste ju klippas för att de ska kunna sätta dit "skydden", annars växer de ju runt till slut.Inte helt ovanligt i USA, det är det där eller declawing.
För gud nåde att man skulle klippa klorna och se till att katten har något att klösa på istället så man slipper få möbler förstörda utan att missköta katten
Googlade och ja, tydligen. Katter ömsar ju klor men det verkar inte funka då nej (vilket jag borde ha förstått, de kan ju inte klösa ).Fast klorna måste ju klippas för att de ska kunna sätta dit "skydden", annars växer de ju runt till slut.
En kompis har en sånMAGVÄSKAN bokstavligen!
De slipper den lilla perioden när klorna blir vassa till när man klipper dem igen, dvs man kan vänta ända in i det sista utan att behöva oroa sig över möblernaGooglade och ja, tydligen. Katter ömsar ju klor men det verkar inte funka då nej (vilket jag borde ha förstått, de kan ju inte klösa ).
Det gör det ju bara ännu mer ologiskt dock? Om man ändå klipper klorna, ge fan i att sätta dit skiten bara liksom? Ställ fram klöspelare, klipp klor, klart liksom. Hela grejen är så jävla sjuk.
Det är dumt speciellt att om katten har någon dag riktigt behov av sina klor så kan den inte använda dem pga skydden. Dvs man kan råka utsätta dem för fara.Jag som trodde att det var någon form av nagellack till kissarna bara, men det ni berättar om är ju riktigt usligt
Indeed, men... Känns ändå som att det är enklare att bara klippa än att både klippa och smälla på kloskyddDe slipper den lilla perioden när klorna blir vassa till när man klipper dem igen, dvs man kan vänta ända in i det sista utan att behöva oroa sig över möblerna
Fast mycket hellre de skydden än att man tar bort klorna! Skydden är åtminstone ganska acceptabla (så länge katten inte lider eller bryr sig om dem) i jämförelse.
Den 4:e används för att simulera ögonlocksveck, vilket anses som attraktivt i flera östasiatiska kulturer. Vecken försvinner om man blinkar så det är endast för att testa hur man skulle se ut.Visa bifogad fil 34874
1. Vad är hålet till för?
2. Really?
3. Really?!?
4. Vad är det för nåt?
5. VAD ÄR DET FÖR PILLER?
6. Varför?
7. REALLY?
8. Va?!?
9. Va?
Va ???Den 4:e används för att simulera ögonlocksveck, vilket anses som attraktivt i flera östasiatiska kulturer. Vecken försvinner om man blinkar så det är endast för att testa hur man skulle se ut.
Du ser hur mycket du kan förändras bara av att köpa en liten plastpryl...Va ???
Inte ens samma person på bilderna.