Ja, en tråd för mig! Har skickat dessa bilder i vår familjechatt tidigare
Om man är inkontinent
Om man är inkontinent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte...?
Ingen jäkla aning!Vad ÄR det där?!
Ja, en tråd för mig! Har skickat dessa bilder i vår familjechatt tidigare
Om man är inkontinent
Visa bifogad fil 34822
Ja Det där verkar ju lätt att lära sig känna igen i alla fall..Det där är för att fuska på drogtest/dopingprov.
Ja Det där verkar ju lätt att lära sig känna igen i alla fall..
Det där är för att fuska på drogtest/dopingprov.
Första gången jag såg den så undrade jag vad man skulle ha en glittrig slapptask tillJag misstänker att detta är slajm? Men länge tyckte jag det var en väääldigt märklig glasburk och förstod inte vad den skulle användas till Visa bifogad fil 34840
Men vad är de andra bilderna då? Den konstiga masken och plasten på magen? Som kvinna kan ju knappast trosorna fungera vid urinprov.
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).Den ser ju inte så verklighetstrogen ut... Måste vara en slapp testperson som går på det
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).
Jodå, åker du på dopingkontroll inom idrotten så har du med dig en kontrollant in på toaletten som tittar på dig under tiden
Men den där är, som @underensten skrivit, en urinuppsamlare vid inkontinens (sen kan man väl säkert försöka använda den till det andra också).