Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[...] Och dels eftersom fler helt enkelt köper om ett USB-minne kostar 9 kr på Wish istället för 99 kr på Teknikmagasinet. Då kanske du till och med köper 4 stycken av olika märken på Wish. Det gör inget om tre var dåliga för det var ändå halva priset jämfört med 99.
Aha! Tänkte kanske istället för örhängenHårfärgningsskydd
Okej. Men jag anser fortfarande inte att det är samma sak. Jag har inte kontrollerat men jag är övertygad om att fraktandet av prylar över jordklotet har ökat dramatiskt efter Wish med fleras intåg. Dels eftersom det har blivit lättare att handla när alla har direkttillgång till allt som tillverkas i Kina. Och dels eftersom fler helt enkelt köper om ett USB-minne kostar 9 kr på Wish istället för 99 kr på Teknikmagasinet. Då kanske du till och med köper 4 stycken av olika märken på Wish. Det gör inget om tre var dåliga för det var ändå halva priset jämfört med 99.
Har extremt svårt att tro att Wish mfl inte har påverkat mängden långväga transporter och att det skulle vara sak samma.
Jag vet inte ,Men jag vill köpa din söta hundJag har aldrig handlat på Wish men får ofta upp deras reklam på Facebook. Men hälften av sakerna vet jag inte vad de är! Har ni några sådana exempel?
Här kommer det jag fick upp senast. VAD är detta?!
Vad är det?
Klämma finnar/pormask leksak. Så man kan klämma om och om igen.Vad är det?
Men jösses!Klämma finnar/pormask leksak. Så man kan klämma om och om igen.
Ah, fast den är ändå logisk. Det är för att man ska kunna ge medicin och så lättare.En påse att stoppa katten i har jag fått. Tycker det är lite konstigt.
Jag känner ju bara min katt och ingenting skulle bli lättare av att stoppa honom i en påse.Ah, fast den är ändå logisk. Det är för att man ska kunna ge medicin och så lättare.
Det är väl för att inte smeta ut typ färg när en tecknar?Vad använder man denna till?
Smeta ut färg?Det är väl för att inte smeta ut typ färg när en tecknar?
MEN JA! Den var det jag fick upp och jag fattar inte! Ska jag ha reservtänder om jag slår ut nån av mina? Tänker de då att jag ska kunna sätta i dem själv? Eller är de till för om jag behöver lura tandfén för att ekonomin är taskig en månad?Intressant...