Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För inte ska det väl riktigt se ut så här? Ibland så faller som "armbågen" ut och det blir ett mellanrum mellan den och kroppen. Syns lite bättre här. Inget han lider av men det "ska" väl inte se ut så? Har hört att hans kull var lite "misslyckad" kanske är därför. Underbett och konstiga sjukdomar
ojj...den kan ju falla ut lite. jag menar det gör det ju på oss mäniskor också. våra armar ska bara kunna gå framåt men dom går åt alla möjliga håll :smirk:
Oj...nej, så ska han inte se ut. Är han färdigvuxen?
Annars finns det risk för att benet kommer att krokna ännu mer efter hand, om Radius stannar i växten...(Eller var det Ulna) . Har sett det på flera andra hundar,bla: efter inavel. Det går att op. till en viss del om han fortfarande växer. Förekommer även på katter.
hur ser det ut närhan rör sig? Har han en lite krabbande gång, eller spårar han fint?
Jag tror inte att det är någon fara alls, många hundar har lösa armbågar, ofta beroende på djupet av bröstkorg, så länge det inte är en hårt arbetande hund så tror jag att det är lugnt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.