Konstig vägg bakom TV:n, hur inreda?

S

Saril

Så här ser väggen bakom min TV ut:

dscn1304t.jpg

dscn1305f.jpg

Till vänster är väggen alltså ca 15 cm bakom väggen till höger.

Jag hade velat sätta upp någon hylla ovanför där, men jag kan inte komma på något bra sätt. Någon som har nån idé om vad man kan göra så det blir snyggt på väggen? Kan ju lägga till att TV-bänken ska bytas ut.

Det är en hyresrätt, så radikala idéer om att fixa till själva väggen fungerar inte... :p

Sv: Konstig vägg bakom TV:n, hur inreda?

hur lång är väggen som går in?

jag skulle sätta upp hyller längs med hela vägen där och ha dvd skivor och spel (om du har tvspel) där så blir väggen rak

Sv: Konstig vägg bakom TV:n, hur inreda?

Hyllor på 1 m eller runt där skulle fungera. Det skulle nog bli riktigt bra, fixa hyllor som är 15 cm djupa och sätta dit!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 817
Senast: svea
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 261
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar