Amelique
Trådstartare
Min häst har fått ngn konstig sträng från mankammen och kanske en 10-15 cm neråt. Den känns som en spänd sena med 2 små "knutor" på och sitter en 30 cm från nacken ungefär. Knutorna är också hårda och sitter på mitten av strängen. Hon har inte ont när man trycker eller känner på dem och verkar inte lida av det, mest jag som tycker det är väldigt märkligt.
jag har suttit och sökt lite på det och det ända jag hittar är att det skulle kunna vara en fistelgång? Vad innebär det och hur gör jag med den, de har ju inte spruckit och verkar inte se ut att göra det heller.
Har någon nån aning om vad det kan vara? Jag ska försöka ta lite bilder på det ikväll så blir det kanske lite lättare. Tacksam för svar!
Amelique
jag har suttit och sökt lite på det och det ända jag hittar är att det skulle kunna vara en fistelgång? Vad innebär det och hur gör jag med den, de har ju inte spruckit och verkar inte se ut att göra det heller.
Har någon nån aning om vad det kan vara? Jag ska försöka ta lite bilder på det ikväll så blir det kanske lite lättare. Tacksam för svar!
Amelique