Sv: Konservativ dressyr eller inte?
What!! Så har jag aldrig uppfattat dig.. det lilla jag har sett. Finns andra stretchkavajer som inte är Animo och KL som har bättre utrymme för axlar, rygg och byst.. Tom jag kan ha animo och jag är ingen balettdansös direkt..
Omöjligt är det inte, men snyggt blir det aldrig, tyvärr. Jag har dessutom breda axlar och rejäla överarmar, så Animo går tokbort, den spränger jag i ryggen om jag bara dristar mig till att räta upp mig. Samma problem med KL. Sonnenreiter har en softshellmodell som jag rider i nu, som är det snyggaste jag hittat so far. Min Pikeur är snyggast på galge tyvärr, på så är den också lite för trång över axlar och armar samt byst.
Hade jag bara varit en strl 36 med G-kupa så hade det nog varit lättare än min brottarkropp med lite för många kg lite här och var. Jag avskyr kavaj också privat och kan typ bara ha Days och Twist & Tangos modeller eftersom de är sydda för att inte sitta "korrekt"... En jäkla pina i mitt yrke med kavajtvång i många lägen.
What!! Så har jag aldrig uppfattat dig.. det lilla jag har sett. Finns andra stretchkavajer som inte är Animo och KL som har bättre utrymme för axlar, rygg och byst.. Tom jag kan ha animo och jag är ingen balettdansös direkt..