Kono-spelare, lista er!

Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag tycker också att den är lite buggig, får tex många spel där jag gett upp utan att jag har märkt att jag har några frågor att svara på (även om jag spelar mot andra under samma period).
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Ett par ggr har jag fått att jag gett upp spel - men annars inga som helst problem.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Bra idé! Det står att den nya uppdateringen fixar t ex krascher i och mellan spel.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Jag hade också missat att installera uppdateringen, så det blir nog bättre nu!
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Kl

Jag stör mig på att jag har mycket högre highscore än vad som har sparats.. Fick nåt på 17... när jag spelade mot min sambo, ändå är mitt highscore typ 12450. Men men, installerade uppdatering nu så då kanske det sparas.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

billoni (mandalaki)
Jane_Done (Jane_Done)
sofiajohanna1 (zassoo)
malin (zaga)
hundluft (Kakis)
lil-sis81 (lil-sis)
androgenia
Sartopas (Sar)
0therwise (0therwise)

Har precis laddat ner, så får se hur det går :P
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Som jag har förstått det så sparas bara highscore när man spelar single player, spelar man mot en annan person så är det bara vinst som gäller.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Nope, det är som Zaga säger - high scoren bygger bara på singelspel. Lite synd.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Aha! Då får jag spela mer Single Player, slutade med det innan uppdateringen eftersom den startade om hela tiden.
 
Sv: Kono-spelare, lista er!

Eh, jag också! Och dessutom hatar jag ALLA frågor som gäller kungar... Gillar inte heller Nobelpristagare, jag har en stor kunskapslucka där.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 718
Senast: fejko
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
30 904
Senast: Artline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp