Men. Du tittar inte ens till din häst mer än 2 dagar i veckan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även jag som arbetslös kan spara ihop till 175kr för en burk reflex sprey . Och en billig ficklampa kan man köpa för en 20 kr.Då kommer nästa bekymmer - pengar.
Hade jag varit gjord av pengar hade det inte varit några bekymmer, men tyvärr är jag inte det och nya vinterdäck på bilen går före nya saker till hästen.
Såklart jag tittar till min häst mer än så men jag kan bara rida garanterat 2ggr ena veckan och andra veckan 3ggr, sen allt annat blir bara en bonus.
Ibland tittar man faktiskt till hästen utan att rida pga sena kvällar och ingen tid över till ridning, är det något konstigt med det?Men Du skriver ju att du inte kan rida för att du inte hittar hästen i hagen. Om du tittar till den så måste du ju hitta den och kan då även rida.
Ibland tittar man faktiskt till hästen utan att rida pga sena kvällar och ingen tid över till ridning, är det något konstigt med det?
De gånger jag tittat till hästen så har hon varit uppe på det stället där det är lättast att både se och hämta dom.