Komvux/häst

S

sunshiine

Är det någon som går på komvux med häst inriktning? Vart i så fall? (Letar skola)

Om du vill läsa in gymnasiebehörighet samtidigt som du har tillval häst så kan folkhögskola vara ett alternativ. Kolla på: Folkhögskola

Jag läser Hästhållning på distans på Dingle Naturbruksgymnasium. Kursen är på 40 v och vi får möjlighet att ta hästskötarexamen.

Det beror på hur många som söker, när jag och hanna sökte hade den som hade lägst poäng och kom in 35poäng, men den personen skulle någ läsa IV.

Du klarar dig med G i grundämnena men de e nog ganska bra och ha godkänd i allt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 241
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 091
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 531
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama