kommer du få en dotter eller son?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Om man kryssar i alla rutor får man till 95% en pojke, kryssar man inte i någon får man till 90% flicka...

Jag gissar att testet är rätt kasst... :D
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

80 % tjej, 20 % kille.
Men vilket lol-test :angel:
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

men näää.. jag som redan börjat planera för min son:angel: :D
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Ehh.. om man läser texen påstår den att chansen för pojke är 75% men diagrammet visar 65%:confused:
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

80% tjej och 20% kille.

Det är för övrigt en liten kille i min mage just nu, men det kanske blir en tjej nästa gång då istället.
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

85 % tjej och 15% kille. Damit, jag vill ju inte ha någon alls :/
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

vad roligt =) hur kommer det sig att du ville veta könet innan? (bara nyfiken alltså)

Sjläv fick jag 85% dotter... Vilket jag själv tror stämmer. . .
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Jag har 55% chans att få en pojke å 45% chans att få en dotter....det testet hjälpte ju mycket isf.
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

55% flicka, 45% pojke tydligen, bra hjälp inför nästa barn *not* :D! Fast det får nog räcka med Viktor ändå...
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

För att jag inte är något stort fan av överraskningar och inte anser att graviditeten är något speciellt. Varför gå och vänta och undra i 9 mån när man kan få veta om man frågar? Så vi frågade, och fick veta. Och det tycker jag känns skönt, för då kunde man börja fundera på namn lite mer specifikt och veta vad som finns därinne.

Om 9 dagar får vi träffa honom :)
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

oj. om 9 dagar? så specifikt?

haha, jag antar att alla tänker olika kring det där.. Som jag har uppfattat det verkar ju de flesta gravida tycka att det är hela makalöst att vara det... Själv skulle jag nog vilja låta det bli en överraskning =)
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

55% dotter.

dock kommer jag adoptera, så det där testet var väl inte riktigt för mig. :p
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

90 % att det blir en pojke :D Hoppas det stämmer... är inte en sån person som har en dotter :rofl:
 
Sv: kommer du få en dotter eller son?

Jag ska genomgå kejsarsnitt nästa måndag, så det är därför det blir så specifikt :)

Nej usch, jag avskyr att vara gravid. Ser inget mirakulöst eller underbart i att bli stor, tjock och otymplig. Tappa orken, energin och lusten att göra saker, speciellt fysiska saker. Halsbränna, foglossning, extrem trötthet, illamående, dåligt humör pga hormoner.. Jag kan fortsätta i all evighet ;)

Ska bli SÅ skönt att få ut lillkillen, så att jag kan få bli mig själv igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: trazel
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 209
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 571
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Tjockistråden 4
  • Knyppling

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp