Kommentera gärna min sits och hästens gångarter. *FILM*

M

Muffins

Från en uppvisning på ridlägret. Jag är i täten med vita ridbyxor.

Sv: Kommentera gärna min sits och hästens gångarter. *FILM*

Tycker du sitter helt okej, avslappnat och fint!
Hästen ser fin ut i gångarterna också, väldigt fin häst! :bump:

Håller med föregånde talare, dock kan jag uppleva att hästen har lite underhals...

Ni ser väldigt harmoniska ut, och jag önskade att jag satt som du gör...:p

Jag orkade inte titta igenom hela, men överlag ser det fint ut!

Du har samma problem som mig själv - skänkel åker gärna fram lite så man hamnar i stolsits. Ingen GRAV stolsits, men tillräckligt mycket för att man ska tappa sitt stöd. Jag skulle vilja att du drog bak skänkeln LITE, inte mycket.

Håller själv på att träna på det ;)

Helt okej sits, vad hette stället som du var på ridläger? Hoppas det var kul för dig.
:) :)

Bild;

idaa.jpg

Ej islandsryttare *ler*, tittade på filmen mest av nyfikenhet. Det ser väldigt fint ut, du har väldigt fin sitts. Det enda jag reagerade på var din ytterhand första gången du red förbi kameran, vad gör du med den egentligen? Spontant skulle jag säga att händerna ska upp lite, lite och att du ska ha ytterhanden mera stilla.

Hm, jag styr ut på spåret antar jag ;) Men jag tar flera tygeltag istället för ett.

Muffins skrev:
Hm, jag styr ut på spåret antar jag ;)

Förlåt men jag måste bara... Är det inte där innerskänkeln kommer till användning? ;)

Filmen kan jag inte kommentera, vet inte om det är den eller min dator men jag ser inte tillräckligt mycket för att kunna kommentera nåt :(

Vad händer om du höjer handen lite?

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 217
Senast: Freazer
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 927
Islandshäst En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har du ens suttit på en islandshäst? Det...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 148
Senast: Hedinn
·
Träning Hej! Nu kommer ett till undrande inlägg med en "dum" fråga från mig. Men ni är så kloka på buke så jag kan inte hjälpa mig själv. Ska...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka