Kombination i LC resp 100cm?

Tack för svaret men då kommer en följdfråga: Om det nu är det, borde det inte finnas en TR-ändring om det??? I TR står ju att kombination INTE får förekomma i LC?? :confused:

har du årets tr då??
Jag har för mej att det var så att
kombination fick förekomma men det var inget krav.
det finns en sådan liknande tråd här på hopp om
du söker...

1,00 för häst: Kombination får finnas (inte måste), endast tvåkombination och hindren i kombinationen får bara vara rättuppstående och stigsprång.

LC för ponny: endast enkelhinder får finnas (dvs ingen kombination), inget vattenhinder.

Unghästarna hoppar samma bana som de äldre hästarna ( ibland läggs det till något hinder) så ja det gäller även unghästarna

Är det någon som vet varför det olika för stor häst och ponny? :confused:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 283
Senast: fio
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 133
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
31 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka