kollektion

oxer

Trådstartare
Jag har länge funderat över hur det går till att skapa en egen kollektion med ridkläder! Hur går man tillväga?

Någon som vet? :idea:

Sv: kollektion

Kläderna måste ju designas av någon. Om du inte kan göra det själv så måste du ha någon som gör det för dig. Sen får du hitta en fabrik som syr upp kläderna åt dig och sen måste du ha någonstans att sälja kläderna förstås.

Ta kontakt med någon som låter dig designa själv och som har kontakter utomlands för att sy upp kläderna. Ska de sys i Sverige kommer ingen att ha råd att köpa dem, så låt dem sys upp utomlands. Tex Tailor Store i Helsingborg kan säkerligen hjälpa dig, om ingenting annat så vet de vart du ska ta vägen.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 709
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 258
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 262
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Ni som har privathästar som går lektioner, vad får ni i ersättning? Jag börjar känna att ersättningen är lite låg, men vet faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka