Kollar ni mycket på playkanalerna?

Rosett

Trådstartare
Jag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se. :o
Så det blir i perioder liksom, när jag skrivit upp några program. Men om jag inte minns vad jag skulle se så var det kanske inte så viktigt...? :idea:

När jag varit sjuk eller väldigt trött tillräckligt långa perioder för att bli rastlös, då brukar jag titta på SVT play. Aldrig annars :p tittar då på vad som råkar se intressant ut. Aldrig så att jag tänker "det där ska jag se senare" och då tittar.

Jag kollar en del eftersom jag är så dålig på att kolla på tv annars. Funderar faktiskt på att säga upp tv och bara kolla på play, för jag kollar kanske på tv max någon gång i månaden och då kan jag nästan alltid se de programmen på play istället.

Jag har ingen TV. Efter att domstolen för ca ett år sedan slog fast att webb-tv inte är licensbelagt har jag ökat mitt tittande på SVT Play för nu känner jag att jag kan göra det med gott samvete. Kollar kanske 4-6 timmar/vecka och då är det nog 50-50 dokumentärer och serier/filmer. Men allra mest kollar jag dokumentärer på Youtube + köper filer och TV-serier på DVD.

Jag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se. :o
Så det blir i perioder liksom, när jag skrivit upp några program. Men om jag inte minns vad jag skulle se så var det kanske inte så viktigt...? :idea:
Jag läste "Kollar ni mycket på Playboykanalerna" :o

Nyfiken blev jag dock och skulle läsa hur ofta andra tittar på Playboykanalerna. :D

Ja, jag ser en del på play. Har inte, och har aldrig haft, någon egen TV.

En del saker ser jag för att helt enkelt fortsätta vara allmänbildad. TV ingår numera i allmängodset. En del ser jag för att jag vill.

Jag kollar Våra Bästa år på TV3 play varje dag :)

Har inget för ändamålet fungerande Internet (mobilt bredband med databegränsning) så tittar nästan aldrig på Play. Använder HDD till TV-boxen så har mitt "eget" Play, tittar väldigt sällan live dvs när det sänds....

Ja. Jag kollar i princip enbart på netflix och svt play. Den vanliga tvn används knappt. Tack vare svtplay så känns det som man faktiskt får något för tvlicensen.

Använder nästan bara Play. Vi har hopplöst många kanaler men jag har aldrig varken ro, tid eller lust att kolla på TV, så vanligtvis kollar jag på något på Play när jag vaknar helt orimligt tidigt på helgerna och inte har något att göra.

Kollar bara på playkanalerna, tv:n används till 99% till barnkanalerna när barnen vill titta. Sedan tittar jag på HD2 ibland när de visar Ancient Ailens. Men det är det enda tvprogrammet jag ser på tv:n.

Ja, hyfsat mycket. Jag använder playkanalerna som jag förr använde VHS, dvs se ikapp sådant jag missat.
Det enda som irriterar mig är att AppleTVn bara har SVT och TV4.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
906
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 021
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka