Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste "Kollar ni mycket på Playboykanalerna"Jag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se.
Så det blir i perioder liksom, när jag skrivit upp några program. Men om jag inte minns vad jag skulle se så var det kanske inte så viktigt...?
Varför? Av någon sort plikttrogenhet mot staten?Har ingen fungerande teve så tittar bara på play.
(och ja, jag betalar tevelicens )
Delvis antar jag. Vi började när det pratades om datorer också, och sedan har vi bara fortsatt. Jag gillar public serviceVarför? Av någon sort plikttrogenhet mot staten?
Dator är inte licenspliktig.
Jag kollar Våra Bästa år på TV3 play varje dagJag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se.
Så det blir i perioder liksom, när jag skrivit upp några program. Men om jag inte minns vad jag skulle se så var det kanske inte så viktigt...?
Jag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se.