Sv: Kolla !!

fan vad sööta! :D

men vad är skillnaden på blå och lila :crazy: :o :D

ft_lover skrev:
fan vad sööta! :D

men vad är skillnaden på blå och lila :crazy: :o :D

Det är 2 helt olika färger, blå är en blekt form av svart och lila är en blekt form av choklad som är mörkbrun. Genetiken är en hel vetenskap!

Blå är mer gråblå i tonen, medans lila är lite mer ljusgrå-rosa.

040824.jpg

Här ser du en lila (den ljusgrå som iofs är en padda, men med mycket lite creme), 2 blå (också paddor men även där med lite creme) och så en creme.

:rofl: Okej. Ska försöka fixa lite nya bilder på honom när jag är i Arboga nästa gång. Nu är han ju över året och vuxen karl ! *smirk*

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
459
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 145
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka