Sv: Kolla !!

fan vad sööta! :D

men vad är skillnaden på blå och lila :crazy: :o :D

ft_lover skrev:
fan vad sööta! :D

men vad är skillnaden på blå och lila :crazy: :o :D

Det är 2 helt olika färger, blå är en blekt form av svart och lila är en blekt form av choklad som är mörkbrun. Genetiken är en hel vetenskap!

Blå är mer gråblå i tonen, medans lila är lite mer ljusgrå-rosa.

040824.jpg

Här ser du en lila (den ljusgrå som iofs är en padda, men med mycket lite creme), 2 blå (också paddor men även där med lite creme) och så en creme.

:rofl: Okej. Ska försöka fixa lite nya bilder på honom när jag är i Arboga nästa gång. Nu är han ju över året och vuxen karl ! *smirk*

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 017
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
524
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka