Kolla på henne just WOW!(:

H

hästsko

Jag har nog världens sötaste jycke kolla på henne :love:

93922d730b8f425db152bc41faf7dff4.jpg

är hn inte fantastikst söööööööttt , jag älskar henne sötnoos :love:

Sv: Kolla på henne just WOW!(:

Aw :D :love:

Dock tror jag tråden kommer att bli flyttad inom kort

min lilla pärla , hel tokig otroligt speciell o verkligen inte den lättuppfostrade typen när vi köpte henne :rofl:
men nu 3 år senare så är jag så glad att ja just fick henne som min hund , har lärt mig massviss när ja o resten av familjen uppfostrat henne .. ja brukar bara sitta och kolla på henne och tänka tack för att ja fick världens bästa hund , ja menar hon är obeskrivligt underbar
man kan inget annat än älska henne min lilla nunna:love:

Påminner mig om Marion i tecknade Robin Hood. Sööt! :love:

Trollduva skrev:
Påminner mig om Marion i tecknade Robin Hood. Sööt! :love:

aaa visst gör hon de har du rätt i tänkt de ibland . hon är sötaste som finns allså:love:

Nä vad sött :love:

Nu vill man ju ha hit mammas katt å vara lite av en mobbare åt honom å klä på honom allt möjligt :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
959
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 726
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama