Kolla in på...

C

cotton

...min hemsida om tinkrar och säg vad ni tycker om den. Ni kan säga vad ni tycker om layouten, bilderna, faktan osv osv. Och, jag höll nästan på att glömma det, om ni är ett tinkerfan så maila mig eller skriv i gästboken så fixar jag upp er på "momangen"!
 
Uhhmmm.....Ingen som vill svara? :( :eek:
Det är ju ändå 8 st som läst inlägget och nån borde ju ha kikat på hemsidan, fast alla kanske tycker att detta var en onödig tråd öht?! Jag kanske borde plocka bort, om det går...
 
Tycker den var snygg. Det enda jag har att klaga på är typsnittet i menyn, det skulle vara mycket snyggare om det var samma som övrig text.
 
Ok! Tack så mycket...Jag ska nog ändra meny typsnittet så fort jag kommer åt. Tack ännu en gång för tips och beröm! :D
 
Tack så himla mycket!! :D Fast jag kan inte ta åt mig äran över att du tyckte fotona på förstasidan såg proffsiga ut, det är nämligen inte jag som har fotat. :)
 
Jag tycker det är snyggt! Har inte läst texterna, men själva sidan är väldigt fin och bra!

Men som någon redan har påpekat borde kanske du hålla dig till ett teckensnitt. Sedan tycker jag att det är lite omotiverat att ha lila länkar när sidan i övrigt är ljusgrön. Jag tycker personligen att det blir snyggast och bäst om man håller sig till en färgskala.

Väldigt fina bilder förresten! Under "Tinkerfan?" skulle jag dock överväga att ta bort en av bilderna eftersom texten hamnar över bilden som det är nu.
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 236
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 305
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp