Kolla brunsten hos vet

F

Foxx

Hur mycket kostar det ung. att kolla hos vet när ens häst blir brunstig? Hur exakt kan man se när dom blir brunstiga? Kan alla kliniker erbjuda detta?

Sv: Kolla brunsten hos vet

jag var tvungen att åka till station för att kolla hur mitt sto låg till i brunsten förra året för att hon inte visar några tecken alls. Exakt vad det kostar vet jag inte men jag gjorde ju allt hos den vetrinären sen med insemination, 3 UL osv och för det betalade jag ca 4500 kr men då var hon uppstallad där i en vecka. de kollar med Ul om jag inte minns fel och ser var i cykeln ägget är. lycka till

Sv: Kolla brunsten hos vet

Vi kollade brunsten på ett sto hos vet. förra året.Då kostade det 300 kr..

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 388
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 969
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
256
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 953
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025