Koffertliknade soffbord

M

Maadaa

Jag har letat efter en koffert att ha som soffbord. jag såg detta på en restaurang och tyckte det var jättesnyggt. Det var en ganska stor koffert (om det nu var en riktig) inte så hög. Säkert ingen gammal utan en nygjord i gammalt stuk

Finns det någon som vet var man kan få tag i något sådant? Känns som jag har sökt på allt möjligt på nätet.

Sv: Koffertliknade soffbord

Jag tror att det du söker är en sk. Amerika-koffert? Kolla på kringliggande loppisar! Sådana är inte alls ovanliga - snarare så dräller det av dem! :)

Typ en sån här?
046_32414657.jpg

Hittade på loppis för någon hundring.
Min ska dock få en annan plats, tycker att det skulle passa bättre med ett vitt träbord.

Tack för alla svar!

Ska kolla runt på loppisar och noggrannare på blocket! :)

Liknande trådar

Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 872
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Vad läser du just nu?