Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar vid Järva krog och det brukar alltid vara en hel del kö där när jag åker till jobbet. Har du möjlighet till alternativ väg skulle jag ta den..Hur är köläget i Stockholm (E4an södergående) nu och närmsta timmen? När lättar morgonrusningen? Ska köra söderut och kan inte bestämma mig för vilken väg jag ska ta.
Jag börjar komma senast kvart över nio så nu ska jag skynda mig. Vet tyvärr inte hur snabbt de brukar lätta.. Kan rapportera när jag passerat (åt andra hållet)Vilken tid är det? Som du åker till jobbet alltså... Jag ska åka nu strax men jag har en dryg halvtimme innan jag når Stockholm. Alternativ väg finns men är längre. Vill samtidigt slippa köer med en bebis i bilen. Beslutsångest deluxe
Ok ja regnar det blir det mer bilar..Men idag regnar det, då åker alla norrortsmänniskor bil... Och alla andra också verkar det som för jag är fast i köerna.
Det är nog ungefär samma mängd bilar som när det inte regnar.Men idag regnar det, då åker alla norrortsmänniskor bil...
På bussen jag åker varje dag blir det fler när det regnar. Jag har räknat!Det är nog ungefär samma mängd bilar som när det inte regnar.
Men man kör nog långsammare - och därför blir resultatet att det är fler bilar på den lilla fläck man själv befinner sig på, just då.
Ursäkta trådkap
På fredagen är det lugnare E4 norr om Stockholm vid 13-14 tiden?
Men fredagar generellt är lugnare än andra vardagar, men det kan vara rejält med trafik.Ursäkta trådkap
På fredagen är det lugnare E4 norr om Stockholm vid 13-14 tiden?
Sorry. Tog för givet att det talades om köläget i Stockholm för E4an södergående.På bussen jag åker varje dag blir det fler när det regnar. Jag har räknat!
Även tex jobb jag varit på var det fler bilar och färre cyklar vid regn.
Jo men de bilarna och bussarna kör ju där.Sorry. Tog för givet att det talades om köläget i Stockholm för E4an södergående.
Jag ska till Uppsala på fredag, räknar vara framme vid 14 tidenVar norr om Stockholm? Tycker det börjar tjocka på sig rätt tidigt på fredagar.
Jag kommer söderifrån Jönköping hålletVar åker du ifrån?