Kockarnas chipskamp

Pigalle

Trådstartare
Har ni testat någon av dem?:d
Jag har köpt hem roasted chocken och jalapeno yoghurten. Dock inte smakat dem än.
Löken tyckte jag inte var nåt nytt?
Kan ju rösta på den godaste sen. Tyvärr har jag inte Facebook:o

Jag har testat alla 3 (som det chipsfreak jag är) och jag gillade nog Jalapeno/yoghurten bäst.
Löken var god första tuggan men den smakade för likt vanliga sourcream tycker jag.
Kycklingen var lite smaklös, men helt okej.

Jag tycker nog jalapenon var den som stack ut mest med ny smak.
Kycklingen var god men kunde smakat mer kyckling kanske.
Löken har jag inte testat.

Har köpt jalapeno och kyckling för någon vecka sen, hunnit provsmaka kycklingen, den var ingen jättestor sensation. God men smakade inte så mycket.

Är ruskigt nyfiken på jalapenochipsen då jag älskar jalapenos och har det till i princip allt. Borde nog provsmaka ikväll efter jobbet.. :d

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama