Du skriver snällt och försöker tona ner diskussionen lite.
Nu är det så att Pjok har så mycket mer information och vet så mycket mer, än vad både du och jag har en aning om. Och hon har faktiskt hört och sett med egna ögon. Ändå blir hon gång på gång påhoppad här på forumet att hon överdriver, ljuger och mycket mer. Dessutom med Gunnars hejarop. Och du anser att det är Pjok som ska stryka medhårs.
Pjok har skrivit kontrakt, hon har kollat upp personen ifråga men det är en duktig bedragare som hon har att göra med och det är ju, som vi vet nu, inte första gången heller hon gör en sån här sak. Och jag tror ärligt talat att det är fler än Thomas N som har tagit emot/köpt eller sålt en billig häst. Men det är det tyst om.
Och jag anser inte att diskussionen beror på att folk är hästkunniga utan det finns folk som är skadeglada och slår sig för bröstet. Och hästkunniga - hmm, vete f'*n, möjligtvis någon enda. Men jag är inte överbevisad. Här säger man sig även tänka på hästars väl men i andra trådar har just omtanken om hästen kanske inte kommit i främsta rummet.