Knölar innanför frambenen

Sv: Knölar innanför frambenen

Det kommer inte att kollas upp av mig då hästen åker om en vecka pga dammallegi:(

Usch vad tråkigt! :( Antar att det inte gick att lösa på plats? Annars klarar ju många sig bra med annat strö, öppna dörrar och att man tänker på ha hästen ute när man ryktar och sopar.

Min har hostat en del i uppvärmningen nu i vinter, och det berodde tydligen på vädret. Har visst varit många hästar med känsliga luftvägar som drabbats av vädret.

Ne han tål inte spån heller för han får klåda och så han vi inte ha hösilage pga shettisen och ja det blir inge bra..:(

Liknande trådar

Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
563
Senast: Valle
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag använde ett par örhängen från hm i ish 2 dagar innan hålen började bli inflammerade o såriga så jag tog ut dom och kände på...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Hellhound
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat