Knepigt på hunden?

*tove*

Trådstartare
Min pojkvän ringde till mig när jag var i stallet. Elvis (min shih tzu hane, okastrerad 3år) hade två hårda kulor vid snoppen. Kikade på de när jag kom hem, och han hade två kulor på varsin sida om snoppen typ i mitten mellan snoppen och pungen (hoppas ni fattar). Såg ut som ett par extra kulor. Så skulle jag ringa veterinären och fråga men då var dom borta :confused:. Kan det vart hans kulor som vandra eller vad tror ni? Han mår precis lika bra som vanligt.

Sv: Knepigt på hunden?

Det är svällkroppar, det som gör att hanhunden fastnar i tiken vid en parning. Fullt naturligt och inget farligt alls.:)

Sv: Knepigt på hunden?

*puh* Tack för svaret. Jag trodde väl att det inte skulle vara något allvarligt, men sambon blev nervös.

Kände att ett veterinärbesök såhär precis innan jul hade inte vart så kul för min ekonomi heller...

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 658
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 078
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 242
Senast: Trani
·
Hundhälsa Min ena hund (Shih tzu på snart två år) är kryptorchid. Vet inte om jag ska kastrera eller inte. Har kikat runt på nätet nu och hittat...
Svar
4
· Visningar
3 081
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka