knabstrupper

miamiSwing

Trådstartare
lite funderingar ang knabstrupper
kan man ha dom som hopp o dressyr hästar?
om man villl ha en till träning o kanske nån lokal funkar de då?

skulle ni kunna rekomendera en knab till mina abitioner?
träna 90-1-1.10 och kanske lb dressyr eller nått eller ska man kolla på e annan ras?

Sv: knabstrupper

absolut! knabstrupper är en riktig allroundras. Har själv tre stycken fast i ponnystorlek. Gå in och kolla på http://www.knabstrupper.se för att läsa lite mer.
här är en av mina pollar:D ska utbilda henne i hoppning och sedan sälja eller låna ut eftersom jag är över 18.
5-2.jpg

stammen vet ja ej, valack f.94 hade tydligen tävlat hoppning till 1.10 skimmel med lite svarta prickar i.

Hej!
jag har haft en kanbstrupper, de är jättesnälla och trevliga hästar, min va lättriden och hade lite egen motor. Tror absolut att en frisk och kry kanbbis kan motsvara de förväntningar du skriver om, och i dressyr kan de har mer kapacitet ändå. Hoppas du gillar kabbisen, lycka till!

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 025
Senast: NOC14
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 684
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?